Cel mai mare proiect de infrastructură din Galați este în grafic. Se lucrează la structura podului hobanat de pe centură Recomandat

Se lucrează la centura orașului Galați. Pe șantierul celui mai mare proiect de infrastructură rutieră din Galați, constructorul acționează pe mai multe planuri. Potrivit reprezentanților Consiliului Județean Galați, instituția care a întocmit proiectul și a comandat lucrarea, pe șantier se lucrează atât la viitorul pod hobanat, cât și la șosea.

Constructorul angajat de Consiliul Județean a demarat lucrările la pilonul central și la primul picior ale podului.

„Se lucrează din plin la podul hobanat al Drumului de Centură. Se realizează deja la fundația pilonului central, care va avea o adâncime de 30 de metri și o înălțime de 60 de metri de la nivelul solului (cât înălțimea unui bloc de 20 de etaje). Nu mai puțin de 80 de piloți forați vor alcătui structura de rezistență a pilonului central. Podul hobanat va mai avea încă trei piloni de rezistență. Deja la unul dintre piciorele podului, cel dinspre talcioc, pilotii forați au fost realizați. Podul hobanat este unul dintre cele mai complexe proiecte de infrastructură care s-au construit în Galați în ultimele decenii. Va avea patru benzi și va fluidiza foarte mult traficul în zonă, deoarece conducătorii auto nu vor mai fi forțați să intre prin oraș pentru a-și continua drumul pe Centura Galațiului”, a anunțat președintele Consiliului Județean Galați, Costel Fotea.

În paralel, utilajele intervin pe centura Brateșului, parte a amplului proiect.

„Se lucrează și pe tronsonul dintre strada Traian si Calea Prutului. S-au realizat lucrările pentru lărgirea părții carosabile, precum și înlocuirea podețelor vechi de pe traseu”, a precizat președintele Consiliului Județean Galați, Costel Fotea.

Investiția de 30 de milioane de euro aparține Consiliului Județean și este realizată cu fonduri europene.

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.