Jumătate dintre consumatorii români, nemulțumiți de transporturile din UE, anul trecut Recomandat

Un procentaj de 47% din totalul reclamaţiilor primite anul trecut de Centrul European al Consumatorilor din România (ECC-România) a vizat domeniul transporturilor (aerian, rutier, feroviar, naval şi închirieri auto), potrivit unui comunicat al Autorității Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).

Alte 11% dintre sesizări s-au referit la îmbrăcăminte şi încălţăminte, procent similar cu plângerile depuse referitore la restaurante şi hoteluri; 9% din sesizări au fost pentru activităţi de recreere şi cultură, iar 7% pentru diverse produse şi servicii (servicii financiare, obiecte de uz personal - ceasuri, bijuterii, produse pentru îngrijire, alte servicii), conform comunicatului ANPC.

Multe dintre reclamaţii au vizat anulări provocate de pandemie, atât în domeniul transporturilor, cât şi în cel al serviciilor turistice achiziţionate individual sau ca pachete de servicii de călătorie, se menţionează în comunicat.

Cele mai multe reclamaţii primite de la consumatorii rezidenţi în România au fost împotriva unor comercianţi din Ungaria, Marea Britanie, Germania, Franţa, Spania, Irlanda şi Italia.

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Ultima modificare Vineri, 08 Ianuarie 2021 15:39

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.