Probleme și scuze publice din cauza platformei online a CNAS Recomandat

Casa Națională de Asigurări de Sănătate își cere scuze pacienților și medicilor pentru neplăcerile cauzate de problemele create de platforma informatică dedicată.
Potrivit unei informări,​ în ultimele zile, platforma informatică a asigurărilor de sănătate (PIAS) a înregistrat unele disfuncționalităţi care au fost investigate şi s-au luat masuri pentru remedierea lor. CNAS precizează că disfuncționalitățile nu au fost rezolvate în totalitate.
"Din analizele efectuate până în prezent asupra platformei, una dintre cauze o reprezintă suprasolicitarea PIAS, dat fiind că în această perioadă o parte dintre furnizorii aflaţi în relaţie contractuală cu casele de asigurări încarcă în platformă raportările lunare. Pe de altă parte, sistemul informatic al asigurărilor sociale de sănătate este subdimensionat şi construit pe tehnologii şi echipamente învechite. CNAS a inițiat un proiect pentru redimensionarea şi retehnologizarea sistemului informatic, care va fi realizat cu fonduri din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR)", transmit reprezentanții CNAS.
Pe termen scurt, până la remedierea situației, specialiştii IT din cadrul CNAS "încearcă să intervină cu soluții punctuale la problemele sesizate de furnizori pe adresa pe care o au la dispoziție: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Până la remedierea în totalitate a disfuncţionalităţilor, furnizorii de servicii medicale care nu își pot desfășura activitatea în modul online, vor introduce serviciile acordate în mod offline, urmând să le transmită online după remediere."

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.