Punct unic de contact on-line pentru beneficiarii de servicii sociale Recomandat

Ministerul Muncii și Protecției Sociale demarează, împreună cu Agenţia Naţională pentru Plăți și Inspecţie Socială (ANPIS) și Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), un proiect de investiții pentru realizarea sistemului informatic care să permită interacțiunea on-line a cetățeanului cu ministerul și cu instituțiile aflate în subordine, coordonare sau autoritate.

Practic, printr-un singur punct de contact - portalul MMPS, se vor asigura: depunerea on-line a cererilor de beneficii și de servicii sociale, posibilitatea de consultare on-line a dosarelor de către orice cetățean sau întreprindere, precum și posibilitatea constituirii dosarelor electronice ale beneficiarilor de servicii sociale și, implicit, optimizarea și modernizarea activității asistenților sociali, prin implementarea unui modul de management de caz, care va permite și introducerea datelor prin terminale mobile (de exemplu, pentru ancheta socială).

Proiectul de investiții „HUB DE SERVICII MMPS - SII MMPS”, aprobat în ședința de Guvern de astăzi, are o valoare totală de 133.137.000 lei, 85% din sumă provenind din fonduri externe nerambursabile, iar restul de la bugetul de stat, prin bugetele Ministerului Muncii și Protecției Sociale și Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării.

Durata de implementare a proiectului este de 3 ani.

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.